再一次长时间冇更新,呢段时间甚至连电脑都冇打开。今日端午节,唔想努力,只想躺平,陪屋企人食返餐饭。食完饭习惯性返房,前段时间买咗提生茶都冇乜点饮,今晚决定泡返杯叹下。
打开电脑,发现系统同一大堆软件都要更新,花咗粒几钟先更新好咗,主要係而家屋企嘅网唔好,千兆得返五百,唔知咩原因,缩水咗一半。加上外网节点唔给力,简直恶梦,喺 GitHub 上下载个软件速度直接变成 KB/s,冇眼睇。
今日同森记倾咗一下,但条友仔明显有啲抗拒,今朝凌晨整单噉嘅嘢,而家啲靓仔真係恶搞。唉,总之就激气啦。上星期先一齐饮酒,当时倾得好好,我仲以为佢好识谂,会锡佢妈咪,毕竟妹妹为咗佢同彤彤付出咗好多,点知今朝凌晨森记就激到佢妈咪扎扎跳。